be my follower ? 10x :D

"Vanilla Twilight" - Owl City (Piano Cover) HQ Audio



perhh ~ lagu ni best ! aku memang minat ngn owl city nih !

lgu dye best2 ! memang dri yg lain n kretif btol !

tp sebenar nye aku ta paham ape sebenar maksod lagu dye ~

tengok lah tajok sume lagu dye a ligator sky , fireflies , meteor shower dan banyak !

maybe org kretif pikiran dye memang jaoh melalot kot !

hehe tp aku suke ! pastu sore dye buakn sore dye ~

pakai mesen kot tp camne dye wat koncert live ek ? hadoiii penin2

aku memang suke , terharu memang musik dye best ! owl city idola aku ~

eheh mcm aku nak je bli piano bunyi dye macam lain sedap kot !

korg layan lah lgu dye owl city vanilla twilight piano punyer korg kuat kan volume tao ! perhhh best nikmat je dengar ~~~ lalalalalal ~ :D BYE !


gile arh ! hasil kerje meyelerakkan blog aku ditaja oleh blog sys lyssa ! WAHAHA klo tanak komen LIKE je 'okeng ? ' :D

0 x puas hati: