be my follower ? 10x :D

aQ ORg BiaSa ! :D

~ assalamualaikum ~
hye , aku ade blog ! kau ade ? AHAHA ! :D
di sebabkan kebosanan tahap gaban punce kuase tige puloh lime melande dlam otak aq yg ta berape cerdik nih aq buat la blog so , boleh la aq meluang kan mse kat sini . aku bukan la jenis yg b'soSIAL sangat ! tu aku ni kuat sangat bosan . di sini lah tempat yang akan aq luah kan persaan aq , share mende2 yg aq suke , pape je la :D ngee~ aduhhhhhhh aq ta tao r na cerite ape r ...... = =' umm aku cite pasal ape nme aq CIK APPLE lah ek ! ok ! nme aq EPAL sebab aq suke warne hijau , aq suke makan appe yg masam , pade mase yg sme nick name ni aq gune kat WAWASANCHAT SO..  aq ni suke chatting kat situ coz dye orgsume frendly . korg jgn la in kat KAMPONGCHAT tuh korg akan menambah dose je N membuang mase lah ! hadessssssssss fetakkkkkkkkkkk . ok bye ! /me LESAP !




SAY HYE TO DOMO !
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
^..^

gile arh ! hasil kerje meyelerakkan blog aku ditaja oleh blog sys lyssa ! WAHAHA klo tanak komen LIKE je 'okeng ? ' :D

0 x puas hati: