be my follower ? 10x :D

no komen

assalamualaikum ~

ari nih aq na lepas geram lak ! http://www.cute-smiley.com

aq ta suke r ! aq dok penat2 follow org tu , singgah sane sini tp dye ta follow aq blek !

hampess aq tao lah aq ni ta pakai NUFFNANG ! hadessss FETAKKK !http://www.cute-smiley.com


WHAT THE FISH LAH ~~
http://www.cute-smiley.com

sabor je la~~




WARNING :
JADI PADE ANDA YG TIDAK MEMFOLLOW KEMBALI KEPADE FOLLOWER ANDA ! SILE FOLLOW BALEK ! PENAT KAWAN TUH !KORG TAO MENYINGGAH JE ! HAMPESSS !!


http://www.cute-smiley.comlesap ~~






gile arh ! hasil kerje meyelerakkan blog aku ditaja oleh blog sys lyssa ! WAHAHA klo tanak komen LIKE je 'okeng ? ' :D

2 x puas hati:

aisya said...

tp kdg2 kalau org xbgtau die dh follow, mcm mane kite nk detect die yg follow atau org lain..
kalau sy la, kalau org tu bgtau die dh follow sy, mesti sy follow balik. kalau die xbgtau, kdg2 terlepas pandang kat follower tu mace kite nak sedar sape follow kan.. =)

najihatussolehah said...

k2..dah follow..:)